Zwevend door de zomer met duurzame jurken en rokken van King Comf

Zomers comfort voor elke gelegenheid

Belgisch modelabel King Comf laat je door de zomerse dagen zweven met comfortabele rokken en jurken. De duurzame ontwerpen zijn gemaakt van reststoffen die ontwerpster Cleome Clements zorgvuldig kiest uit de overstock van haar vast modeatelier in Portugal. Met speelse ruitpatronen en bloemenprints ben je klaar voor elke zomerse gelegenheid: combineer de rokken en jurken met flipflops tijdens een picknick in het park, gebruik ze als cover-up over je bikini na een zonnige dag aan zee of werk af met een elegant paar pumps voor een ontspannend avondje uit met vriendinnen.

PRAKTISCHE INFO

• De items zijn verkrijgbaar via de webshop en verschillende verkooppunten. Omdat er slechts enkele stuks per design beschikbaar zijn, zal je in elke winkel een uniek aanbod vinden.

Over King Comf

Voor het duurzame modelabel King Comf ontwerpt Cleome Clements eyecatching kleding van bijzondere stoffen die overblijven in ateliers in Portugal, en comfy sneakers als alternatief op de vaak niet zo mooie orthopedische schoenen. Alles tijdloos en met een eclectische vibe dankzij de unieke materialen. Naast duurzaamheid en comfort houdt King Comf van happy vibes. Come rain and shine, King Comf neemt het leven niet te serieus en dat willen ze ook uitstralen naar hun klanten.

Cleome is van Nederlandse afkomst en studeerde mode aan ArtEZ Hogeschool voor de Kunsten te Arnhem. Ze deed ervaring op bij verschillende Belgische modelabels, tot ze besloot om met King Comf een andere richting in te slaan. Vandaag runt Cleome het merk samen met haar man René Beerda. Zij wonen in Gent en bieden als pleegouders een warme plek voor kinderen die tijdelijk thuis niet terecht kunnen.

Website: https://www.kingcomf.com/
Instagram: https://www.instagram.com/king_comf/

Persvragen? Contacteer ons via hello@stillebliksem.be of 0465 04 60 92.
Meer nieuws? Bekijk alle persberichten van King Comf.

Vorige

Elisa Lee versterkt comeback van de cuff bracelet

Volgende

Líkami zorgt voor een zomers kleurtje zonder zon