Copywriting
Een copywriter doorgrondt mensen, heeft inzicht in hun verlangens en voelt met hen mee.
Wij schrijven teksten die de essentie van je merk versterken en verdiepen.
Met aandacht voor nuance pennen we als copywriters de kern van je merk neer, schrijven we verhalen die resoneren en creëren we veelzijdige content die multi-inzetbaar is.
-
Als je wilt, doen we meer dan puur de nodige teksten neerpennen: research, je boodschap definiëren, de inhoud structuren, vertalingen, redactionele planning … We helpen je graag.
-
Op basis van een keywordonderzoek schrijven we teksten die de juiste zoekwoorden bevatten. We doen dit met aandacht voor de leesbaarheid en het perspectief van je doelgroep. Zo verbeter je niet alleen je positie in de zoekresultaten, maar creëer je ook content die mensen écht willen lezen.
-
Nadat we samen je collectie hebben doorlopen, schrijven we een collectietekst die de inspiratie verbeeldt en de basis vormt voor je persbericht, social media posts, newsletters … Daarnaast formuleren we productomschrijvingen die het online ervaren van je merk versterken.
-
Persoonlijke gesprekken – ter plekke of op afstand – vertalen we naar teksten die trouw blijven aan jouw stem terwijl ze de essentie van je verhaal perfect vangen.
-
We schrijven opinies, verhalen en expertise-artikelen volledig in jouw stijl. Zo deel je consistent kennis en versterk je je positie als autoriteit in je domein.
-
Wil je je Nederlands merk in België lanceren? Wij zorgen voor een Vlaamse hertaling van je teksten, aangepast aan onze Vlaamse cultuur en woordenschat.
-
Sterke merken hebben een onmiskenbare stem. Wanneer zij iets zeggen, weet je door hoe ze klinken instant wie er spreekt.
In een tone of voice workshop bepalen we jouw unieke tone-of-voice en creëren we een praktische gids voor je merkcommunicatie.
Je visie en boodschap vertalen naar de juiste woorden is niet altijd eenvoudig.
Een copywriter doet meer dan een reeks goed klinkende woorden typen. Copywriting vraagt denkwerk, strategisch inzicht, research en een groot inlevingsvermogen in je doelgroep.
-
Je merk heeft dagelijks of regelmatig authentieke communicatie nodig, maar zelf schrijven vraagt tijd en vind je moeilijk.
Hoewel je beseft dat geloofwaardigheid groeit door consistente, verfijnde boodschappen, blijft het vinden van die herkenbare stem die je onderscheidt van anderen een uitdaging.
AI-tools bieden soms snel een oplossing, maar ze missen die nuance en persoonlijkheid die je merk echt uniek kunnen maken.
Je kunt kiezen voor projectmatige samenwerking – denk aan een complete website – of voor een doorlopende samenwerking die alle aspecten van je content omvat.
-
Efficiëntie en helderheid in communicatie en briefings
Grotere herkenbaarheid van je merk
Minder feedbackrondes betekent meer tijd voor wat echt telt
Vlotte workflow dankzij diepgaande kennis van jouw wereld
Een onderscheidende stem die volledig van jou is
Duurzame relaties die groeien met je merk
Een specifieke opdracht of op zoek naar een vaste copywriter?
Plan een verkennend gesprek met copywriter Katrien Meermans. Ze bespreekt met jou je noden op vlak van tekst en content en hoe wij als copywriters te werk gaan.