PR

PR is meer dan consequent persberichten delen: als PR-bureau creëren we een oprechte band met journalisten terwijl we hen inspireren met originele invalshoeken en boeiende verhalen.

Waar je met reclame en eigen content je boodschap zelf naar buiten pusht, generen wij met PR relevante niet-betaalde on- en offline persverschijningen die bijdragen aan een positieve merkperceptie. We doen dit door verbanden te leggen tussen jouw product, de huidige cultuur en de juiste media. En via integere relaties met de journalisten en persoonlijkheden in ons netwerk.

  • 1. Diepgaande persberichten

    2. Trendgerichte persmailings

    2. Persoonlijke pitches

    3. Ambassadeurs en influencers

    4. Stylisten en make-upartiesten

    5. Community building

    6. Persdeals

  • • Je wilt je anders profileren
    • Je mist geloofwaardigheid
    • Je bereikt je doelgroep niet
    • Je wilt meer merkbekendheid

  • • Diverse en positieve media-aandacht
    • Consistente merkboodschap
    • Meer merkbekendheid
    • Positieve merkassociaties
    • Grotere geloofwaardigheid
    • Meer verbondenheid met je merk
    • Verhoogde betrokkenheid
    • Nieuwe zakelijke kansen

Praktisch

Als strategische PR-partner kiezen we bewust voor een persoonlijke en proactieve benadering, zowel naar onze klanten als persrelaties toe.

We gaan langdurige samenwerkingen aan van minstens één jaar, waarbij we jou van dichtbij ondersteunen en vertegenwoordigen in de pers.

  • 1. Diepgaande kennismaking waarin we jouw visie, verhaal en plannen bespreken

    2. Praktische setup van de persmap met beeldmateriaal, perslijst, biografie founders, press alerts …

    3. Opstellen gericht PR-plan (korte en lange termijn)

  • 1. Persberichten en trendgerichte persmailings schrijven, versturen en opvolgen

    2. Persoonlijke pitches vanuit originele en/of actuele invalshoeken en verhaallijnen

    3. Community building via samenwerkingen met relevante ambassadeurs, influencers en creators

    4. Stylisten en make-upartiesten inspireren en opvolgen

    5. Interessante betaalde samenwerkingen met magazines en kranten voorstellen

    6. Verzamelen persverschijningen

  • Maandelijkse rapportage via e-mail

    Maandelijkse update via telefoon of videocall zodat iedereen (PR, marketing en communicatie) op elkaar afgestemd is

    Zesmaandelijkse ontmoeting bij jou of Stille Bliksem

Het resultaat

  • Diverse en positieve media-aandacht

  • Consistente merkboodschap

  • Meer merkbekendheid

  • Positieve merkassociaties

  • Grotere geloofwaardigheid

  • Nieuwe klanten die zich verbonden voelen

  • Verhoogde betrokkenheid van bestaande en potentiële klanten (= sterke community)

  • Nieuwe zakelijke kansen dankzij positieve media-exposure

Wil je PR inzetten voor de groei van je merk?

Boek een verkennend gesprek met PR-strateeg Katrien Meermans. In dit gesprek bespreekt ze met jou je uitdagingen en hoe wij hierbij kunnen helpen als PR-partner.

Plan een gesprek met PR-strateeg Katrien Meermans of vraag meer info