Moederdag: floral-inspired cadeautips van Karolin Van Loon

Een boeket aan fleurige juwelen en beauty voor elke vrouw

Karolin Van Loon - Bloemen sfeerbeeld

Juwelen- en beautymerk Karolin Van Loon liet zich inspireren door een kleurrijk boeket bloemen voor een verfijnde selectie moederdagcadeaus. Perfect wanneer jouw mama, oma of vrouw houdt van pure verwennerij die blinkt van luxe.

Kies voor een statementjuweel met een one-of-a-kind agaatsteen als onvergetelijk geschenk. Of doe haar een nagellak of lipgloss van Karolin Van Loon cadeau voor een kleiner gebaar, in originele kleuren die aan bloemen doen denken. De lakjes en lipgloss zijn ook samen verkrijgbaar in een cadeauset.

Karolin Van Loon - Luxe Set

Luxe Set
90 euro

Praktische info en prijzen

Karolin Van Loon werkt met agaat geodes van AAA-kwaliteit, diamanten gereguleerd door het Kimberley-proces, Zuidzee-parels en 18 karaat roségoud. Voor de productie van haar vegan 8-free hypoallergene en eco-friendly nagellakcollectie werkt ze samen met een bedrijf dat zijn producten niet test op dieren.

Over Karolin Van Loon

Karolin Van Loon werkte tien jaar als (interieur)architect toen ze in 2014 besloot om een carrièreswitch te maken. In haar juwelencollecties werkt ze voornamelijk met agaat geode, een steen die uit vulkanische rotsen wordt ontgonnen. Wanneer je deze steen doormidden snijdt, onthult ze de meest prachtige kleuren.

Om de ruwe schoonheid van de steen extra te benadrukken, omringt Karolin deze met kleine diamantjes. Het contrast tussen de diamanten en de agaat geode weerspiegelt voor haar de twee kanten in elke vrouw: zacht en vrouwelijk enerzijds, krachtig en charismatisch anderzijds.

Karolin werkt volgens het korte-keten-principe, zonder extra tussenpersonen. Hierdoor bewaart ze de controle over de kwaliteit en prijs van haar unieke juwelen. Karolin selecteert alle agaatstenen persoonlijk op de plaats waar ze ontgonnen worden en werkt sinds dag één nauw samen met een vast atelier in Antwerpen.

Website: https://karolinvanloon.com
Instagram: @karolinvanloon

Persvragen? Contacteer ons via hello@stillebliksem.be of 0465 04 60 92.
Nieuwsgierig naar meer? Bekijk alle persberichten van Karolin Van Loon.

Vorige

Serres met impact: therapeutisch tuinieren met ACD

Volgende

Handtassen van Annelies Timmermans knipogen naar trendkleur wit