Flanders Fashion Design International

A business built on trust

Client
Flanders Fashion Design International

Services
Brand strategy, copywriting

Collaboration
Lanes — graphics design

Flanders Fashion Design International (FFDI) is de holding van de drie modemerken Furore, Julia June en Her. Voor elk van deze modemerken vormen zij al meer dan vijftig jaar een kwaliteitsgarantie.

Project from ‘The Lab’ by Flanders Fashion Design International

 

A house of trust

In 2017 gingen Veerle en Elke Baert een joint venture aan met het Belgische modebedrijf Mortreu. Na het samenvoegen van de bedrijven Mortreu en Furore, en met het oog op de internationale markt, noemden ze hun nieuwe bedrijf Flanders Fashion Design International (FFDI). Twee jaar na de overname was er de nood om hun verhaal scherp te stellen.

Veerle-Elke-Baert.jpg

Elke en Veerle Baert

Nothing matters more than integrity

Tijdens een brand strategy traject zetten we de visie van FFDI scherp - van hun slow fashion aanpak en duurzame visie tot de tone-of-voice waarmee ze naar buiten communiceren. We bundelden alles in een brand guide die vandaag de leidraad vormt voor alles wat FFDI onderneemt en schreven de teksten voor hun website.

FFDI-entree.png

Love what you see?