Lost in translation?
We konden de pagina die je zocht niet vinden. De pagina is verhuisd of verwijderd.
Je kan terugkeren naar de homepagina of je laten inspireren door onze blogposts.
Hoewel het belangrijk is dat we kinderen leren om voor zichzelf te zorgen en om gezonde gewoontes aan te leren, kan je je de vraag stellen hoe gezond de beauty-obsessie bij een deel van generatie Gen Z én zelfs Gen Alpha is.
Trends zijn maatschappelijke evoluties die op lange termijn een belangrijke invloed hebben. Dankzij trend research krijg je als merk inzichten die je toekomstgericht, relevant, wendbaar en innovatief maken.
Wil je je merkbekendheid vergroten via de pers? Vanuit onze ervaring en kennis als PR-bureau stellen we zeven cruciale vragen voor je start met PR.
Zie je concurrenten ijlings met innovaties naar buiten komen die wonderlijk aansluiten bij wat leeft in de maatschappij? Vraag je je af hoe zij zo’n sterk afgestemde antenne hebben? Alles begint bij trendonderzoek en trend forecasting.
Elke drie maanden blikt founder Katrien Meermans terug en bundelt ze haar gedachten. Nieuwe inzichten, inspirerende momenten, gemengde gevoelens en kleine voetnoten die een schijnbaar onsamenhangend geheel vormen - want staat niet alles in verbinding met elkaar?
Focus jij enkel op wat er van dag tot dag op jouw merk afkomt? Zo blijf je in het verleden kijken en zet je een rem op groei en innovatie. Tijd om samen te werken met een trendwatcher.
Stille Bliksem werkte samen met De Barbaren om de branding van Italiaanse delicatessenzaak Cammalleri van a tot z te ontplooien. Een bundeling van krachten die voor beide partijen bewijst dat één plus één drie is.
Als merk wil je innovatief zijn. Dankzij trend research kan je anticiperen op wat komt en een voorsprong nemen. Weet echter dat trends geen synoniem zijn voor hypes, rages en mode.
Wat doet een PR-agency allemaal? Van public relations tot persberichten schrijven en influencer marketing. Ontdek hoe wij als PR-agency te werk gaan om jouw merkbekendheid te verhogen.
Een gespecialiseerde onderzoeker graaft naar maatschappelijke tendensen en vertaalt die naar inzichten en inspiratie voor je merk. Maar hoe gaat zo’n trendwatcher eigenlijk te werk?